Συχνές ερωτήσεις (FAQ)
Γενικές ερωτήσεις
Αναζητήστε απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις. Αν δεν έχετε βρει αυτό που ψάχνετε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Η ομάδα μας είναι έτοιμη να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας.
Πόσες ημέρες χρειάζονται για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Η διάρκεια αποστολής κυμαίνεται από 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τη χώρα προορισμού. Επιπλέον πληροφορίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα ολοκλήρωσης αγοράς.
Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής;
Επιλέξτε την προτιμώμενη μέθοδο πληρωμής σας από επιλογές πιστωτικής κάρτας, Apple Pay, Google Pay ή χρησιμοποιήστε το PayPal για μια γρήγορη και ασφαλή συναλλαγή. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει τη μέθοδο πληρωμής που επιλέξατε πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας.
Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι οι αγορές μαζί σας είναι ασφαλείς;
Έχουμε ήδη εξυπηρετήσει περίπου 100 χιλιάδες πελάτες και προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι είναι ικανοποιημένοι. Ελέγξτε τα κοινωνικά μέσα και τις κριτικές για περισσότερα σχόλια. Αποκτήστε εμπιστοσύνη στην αγορά σας διαβάζοντας για θετικές εμπειρίες από άλλους πελάτες.
Χρειάζομαι λογαριασμό για να παραγγείλω από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Μπορείτε να κάνετε μια παραγγελία χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό, αλλά η πρόσβαση στην παρακολούθηση κατάστασης παραγγελίας, παρακολούθηση αποστολής και ιστορικό αγορών είναι περιορισμένη.
Γιατί δεν λαμβάνω επιβεβαιωτικά email από εσάς;
Εάν δεν λάβατε επιβεβαιωτικά email, ελέγξτε τον φάκελο SPAM για να βεβαιωθείτε ότι τα email δεν βρίσκονται εκεί. Επαληθεύστε ότι ο λογαριασμός πελάτη έχει έγκυρη διεύθυνση email. Εάν είναι σωστή και δεν βρίσκεται στον SPAM, επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια.
Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;
Έχετε ερωτήσεις ή χρειάζεστε βοήθεια για να βρείτε κάτι συγκεκριμένο; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!